Založ si blog

Je suis, tu si

012

JE SUIS, TU SI

 

Ja som pán Boh tvoj,
nebudeš mať iných bohov
predo mnou,
aby si sa im klaňal.

Ty si pán Boh môj,
nebudem mať iných bohov
pred tebou,
aby som sa im klaňal.

On je pán Boh môj,
nebudem mať iných bohov
pred ním,
aby som sa im klaňal.

 

Ona je Bohyňa moja,
nebudú mi iné bohyne
pred – nej – šie,
aby som sa im klaňal?

Ono je Božstvo moje,
nebudem mať iné božstvá
okrem neho,
aby som sa im klaňal?

My…?

Vy…?

Oni…?

Ony…?

 

verše zo zbierky Urbi et Orbi 1

Tak kedy skončí SVO?

12.03.2024

1/ keďže na Ukre nechcú vztýčiť bielu vlajku, tak asi potom, čo vztýčia iba vlajku čiernu. 2/ keď RF dokončí denacifikáciu a demilitarizáciu svojho suseda. 3/ keď Európa dotancuje svoj posledný valčík. 4/ Keď Pavlovi sa pomieša v hlave všetko tak, že sa znovu stane Šavlom a začne písať listy. 5/ keď sa Nato a Otan vráti do búdy a nebude štekať na Fera z Ríma. [...]

Vojíni, vojaci prešli, prošli, přišli. . . aj odišli.

23.01.2024

68/ Vojak je magor, vojak je hlupák, vojak je vygumovaný mozog. Vojak je dieťa generálov bez srdca zabíjajúce deti výrobcov zbraní zbraňami iných výrobcov zbraní. Vojak je magor, vojak je hlupák, vojak je vygumovaný mozog. Vojak je nástroj bez mysle bojujúci za idey diktátorov chcejúcich ovládnuť tento (s)prostý svet. Vojak je magor, vojak je hlupák, vojak je vygumovaný [...]

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

veroninmichal

Píšem ako myslím... Myslím ako cítim... Cítim ako to je...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 98
Celková čítanosť: 161841x
Priemerná čítanosť článkov: 1651x

Autor blogu