Toto nie je hoax to je dobrá správa

3. novembra 2020, veroninmichal, Etika

Som po plošnom testovaní. Ponížený a donútený.

V noci som si urobil ešte aj kontrolný test IQ. Výsledok 139. Pred štyridsiatimi rokmi 136.

Desať rokov mám rannú glykémiu okolo 8. Dnes: 3,3. A po dvoch hodinách po raňajkách 3,1. Také hodnoty som nemal ani keď som bol mladík. Asi už zapli 5G. U mňa tá anténka v nose v kombinácii s novou frekvenciou zrejme  vplýva na moje zdravie pozitívne. A to som bol na Ag testovaní negatívny. Redukcia populácie sa zatiaľ nekoná. Asi nebudú likvidovať ale uzdravovať.

Chvalabohu. Tá dúha v sobotu ráno v Bratislave bola asi predzvesť 🙂

(Milujem hodnoty. Konšpirujem)

Dodržuj tri zásady:

1/Nos rúška, drž odstup, umývaj ruky

2/Miluj, trp, odpúšťaj

3/Uč sa, pracuj, oddychuj

(A Budaj nezabúdaj, nechceme násilie)

Lebo Verejnosť a číslo 5 žije..