Založ si blog

Archív: máj, 2015

Surrealitka

034 SURREALITKA Drahý, keď pôjdeš domov, zastav sa v Lahôdkach a kúp mi dvadsať deka pokoja, tri stredne veľké prerastené sny a dvojlitrovú fľašu nenaplnenej túžby. Zatiaľ ti narýchlo vyperiem tvoju večernú únavu, spotené ponožky a hlúpe správy v televízii. Spravíme si večeru bez blikotajúcich neónov a mikrovlnného žiarenia, bez mála času a bez […]

Pokračovanie článku

Nahý a sám

014 NAHÝ A SÁM Priatelia nepriatelia vysoké hory povrchnosti nikomu nezáleží na tom kým si v skutočnosti Pomáhaš nepomáhaš lužeš napokon pred súdom stojíš nahý a sám Odsudzujú ťa a chvália prijímajú ťa a vylučujú ako nestrávené hovno tí voňaví a “čistí” všetci ťa súdia hoc na to práva nemajú Rozdeľujú si ťa tajne na mastné sústa podľa ich […]

Pokračovanie článku

Poraď mi

035 PORAĎ MI Poraď mi, napíš to do vody, povedz do vetra, hoc viem, že sa snažíš neúnavne pomôcť, ako sa zbavovať pýchy, toho slizkého separátora od Tvojho milosrdného srdca. Ako sa zbaviť pochybovaní, podozrievaní ktoré rozleptávajú naše duše, naše životy zatvárajú do smútočných chladných klietok? Ako žiť radostne, keď dní s prívlastkom krásne je […]

Pokračovanie článku

Je suis, tu si

012 JE SUIS, TU SI Ja som pán Boh tvoj, nebudeš mať iných bohov predo mnou, aby si sa im klaňal. Ty si pán Boh môj, nebudem mať iných bohov pred tebou, aby som sa im klaňal. On je pán Boh môj, nebudem mať iných bohov pred ním, aby som sa im klaňal. Ona je Bohyňa moja, nebudú mi iné bohyne pred – nej – šie, aby som sa im klaňal? Ono je Božstvo moje, […]

Pokračovanie článku

Chýba mi

011 CHÝBA MI Vždy, keď sa ráno zobudím, stále tá istá obloha, iba ja modrú nevidím, obloha sivá, sivá. Chýbajú mi ženy v parlamente, chýbajú mi muži za katedrou, chýbajú mi ženy v reverende, chýbajú mi muži s mníšskou kutňou. Na strane mužov veľká diera, na strane žien je ešte väčšia. Čo na to deti, kradnú im detstvo, vidí to niekto? Vždy, keď sa […]

Pokračovanie článku

A láska

010 A LÁSKA Láska je vzťah medzi Bohom a človekom. Láska je vzťah medzi anjelom strážnym a dieťaťom. Láska je vzťah medzi mužom a ženou. Láska…, láska je vzájomný cit. Láska je cit k prírode, živej prírode, hoci aj kamene vedia plakať. Láska je nesmiernym šťastím z toho, že môžeš vdýchnuť vôňu ruže, vydýchneš, a všetko ostatné za teba urobí […]

Pokračovanie článku

Pravda

009 PRAVDA Pravda je len jedna. No koľko pravdy je na svete ? Nekonečne veľa. Básnik by povedal, že mnoho. Pravda je absolútne relatívna. Pravda ti zahýba za roh, a za rohom ťa čaká zas len pravda. Nenaučila sa klamať. Je bezbranná a krehká zároveň, hoci častokrát oči kole. Pravda víťazí. Keď pravdu máš, zober sa a bež. Bež do sveta a bojuj, pretože ak trochu […]

Pokračovanie článku

Maska anonyma

001 MASKA ANONYMA Skrývaš sa za svoje pokrytectvo klameš sa v maske neustále zhovievavého dobráka Tvoj prihlúply úsmev je samá faloš tak čo už teda Nastav svoju pravú tvár slnku ledabolo a vrásky tlmeného strachu sa samy vystrú vyhladia rokmi pokrivenú krajinu tvojho srdca Tú svoju zatuchnutú verandu plnú vlhka z neprestajne studených pivničných múrov nevyvetráš […]

Pokračovanie článku

Prišlo poštou

002 Ak sa sklamete v priateľovi, alebo v láske, nebuďte sklamaní, nebol to priateľ, ani láska, a hľadajte ďalej. 003 Inšpirácia je milosť, ktorá má nadprirodzenú povahu. 004 Keď budete dobré, opeknie vám tvár. 005 Ľudstvo je ako stádo zvierat. Až keď je človek sám, začne rozmýšľať. 006 Keď si neuvedomuješ, že robíš hlúposti, tak si idiot alebo blázon. Alebo […]

Pokračovanie článku

verše a aforizmy

001 – Láska a priateľstvo nás spájajú, peniaze a moc rozdeľujú. Vyberte si.

Pokračovanie článku
Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

18.04.2024 13:23

Advokát finančníka dúfa, že čakanie na skutočné a nielen formálne prejednanie sťažnosti voči obvineniam v kauze sa nestane "čakaním na Godota".

veroninmichal

Píšem ako myslím... Myslím ako cítim... Cítim ako to je...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 98
Celková čítanosť: 161659x
Priemerná čítanosť článkov: 1650x

Autor blogu