Založ si blog

Urobiť mamou (Valentínska)

Urobil som ťa mamou,
byť mamou
je údel všetkých mám,
urobil som ťa mamou
a veľkú radosť
z toho mám.

Otvoril som ti srdce
pre vlastné dieťa,
dať srdce deťom
je údel všetkých mám,
ja z toho
veľkú radosť mám.

Tak som ťa
urobil mamou viackrát,
má zmysel
robiť mamou viackrát,
mám radosť,
urobil som sa
pritom viackrát… otcom.

 

zo zbierky Urbi et orbi 1

Tak kedy skončí SVO?

12.03.2024

1/ keďže na Ukre nechcú vztýčiť bielu vlajku, tak asi potom, čo vztýčia iba vlajku čiernu. 2/ keď RF dokončí denacifikáciu a demilitarizáciu svojho suseda. 3/ keď Európa dotancuje svoj posledný valčík. 4/ Keď Pavlovi sa pomieša v hlave všetko tak, že sa znovu stane Šavlom a začne písať listy. 5/ keď sa Nato a Otan vráti do búdy a nebude štekať na Fera z Ríma. [...]

Vojíni, vojaci prešli, prošli, přišli. . . aj odišli.

23.01.2024

68/ Vojak je magor, vojak je hlupák, vojak je vygumovaný mozog. Vojak je dieťa generálov bez srdca zabíjajúce deti výrobcov zbraní zbraňami iných výrobcov zbraní. Vojak je magor, vojak je hlupák, vojak je vygumovaný mozog. Vojak je nástroj bez mysle bojujúci za idey diktátorov chcejúcich ovládnuť tento (s)prostý svet. Vojak je magor, vojak je hlupák, vojak je vygumovaný [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 07:38

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

veroninmichal

Píšem ako myslím... Myslím ako cítim... Cítim ako to je...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 98
Celková čítanosť: 161869x
Priemerná čítanosť článkov: 1652x

Autor blogu